wtorek, 24 stycznia 2012

Podsumowanie testów MAM

Przyszedł czas na podsumowanie testów produktów MAM czyli co nam sie przydało a co było nietrafione.
My testowałyśmy
Zestaw szczoteczek edukacyjnych do mycia ząbków
Smoczek MAM orginal 6+ 
Kubek niekapek z twardym ustnikiem




Szczoteczki MAM Learn To Brush Set fajna sprawa dziewczyny się podzieliły hmm a raczej Michaśka zarządziła, która co bierze :) Dużą dostała Antosia i jak tylko dostaje ją w swoje łapki mama nie potrzebna bo sama bierze i myje ząbki a niech tylko ja dotknę szczoteczki to wrzask i chlapanie wodą. Mniejszą ma Michasia i bardzo zadowlona z niej jest i z miła chęcią myje swoje zębole. Tak więc produkt na 5.


No wiec smoczek MAM orginal 6+ u nas się zadomowił i Tośka chodzi z nim spać ale jak uśnie to słychać po jakimś czasie jak wypada z łóżeczka i Tośka śpi do rana bez smoka ale w sytuacjach kryzysowych nas ratuje. Plusem jest to, że tarczka nie odbija się na buzi.  Można wybierać z dużej ilości kolorów i wzorów zarówno jak i dla dziewczynki tak i dla chłopca i unisex :)Produkt na 5

 

        Na  sam koniec zostawiłam Kubeczek Niekapek Learn To Drink CUP (270ml) z twardym ustnikiem w ślicznym kolorze różowym. Tośka miała problemy,żeby się z niego napić więc głównie służył do rzucania i gryzienia. Teraz widzę,że powoli zaczyna z niego pić ale dalej rządzi kubek niekapek z miękkim ustnikiem.
       Produkt na 4 przynajmniej u nas.


        







1 komentarz:

  1. Spokojnie mój Synio też nie mógł załapać o co chodzi z twardym ustnikiem a teraz pije już tylko z niego :-)

    OdpowiedzUsuń