czwartek, 5 kwietnia 2012

Wielkanocny Konkurs

Kochani chciałam was zaprosić na Wielkanocny konkurs u Mamy Misi i Tosi, który organizuje wspólnie z producentem wody źródlanej Mama i ja.Waszym zadaniem jest zrobić zdjecie koszyczka waszego dziecka (podać wiek dziecka )i wraz z opisem co w koszyczku  a także z waszym imieniem i nazwiskiem przesłać na adres  mamamisitosi@wp.pl.  Wszystkie zdjęcia koszyczków zamieszczę na blogu i na FB.
ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY Z NAMI I WODĄ MAMA I JA 


Miejsce nr 1 : Koszulka dla mamy i dziecka, kubek i naklejka na samochód


Miejsca 2 i 3: Kubek i naklejka na samochód


Postanowienia ogólne :

1. Organizatorem konkursu jest blog Mama Misi i Tosi
2.Fundatorem nagród jest producent wody Mama i ja
3.Konkurs organizowany jest w dniach 07.04-10.04. 2012


Zasady konkursu:
Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik konkursu powinien:
1. Wysłać zdjęcie z opisem oraz imieniem i nazwiskiem  na adres email mamamisitosi@wp.pl
2. Dołaczyć do funpage Mama Misi i Tosi na Facebooku będzie nam miło :)
3. Dołączyć do funpage Mama i ja na facebooku 

Zasady rozstrzygnięcia konkursu

1.Najciekawsze zdjęcia koszyczków zostaną nagrodzone
2.Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 12.04.2012 na stronie www.mamatosimisi.blogspot.com

Nagrody
Miejsce 1 Koszulka dla mamy i dziecka, kubek i naklejka na samochód
Miejsca 2 i 3 Kubek i naklejka na samochód

1. Aby odebrać nagrodę, laureat konkursu skontaktuje się z organizatorem konkursu drogą mailową mamamisitosi@wp.pl do 19.04.2012
2. Fundator nagrody pokrywa koszty wysyłki

Postanowienia końcowe

1. Zgłoszenia się do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków zapisanych w niniejszym regulaminie.
2. Poprzez wzięcie udziału w konkursie i nadesłanie Zgłoszenia Konkursowego, uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją Konkursu, wyłącznie na potrzeby Konkursu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 Nr 101, poz 926 z pózn. zm.)








1 komentarz:

  1. ja nie wezmę udziału w konkursie, bo sama już testowałam wodę, ale serdecznie zapraszam innych :)

    OdpowiedzUsuń