piątek, 10 stycznia 2014

Nowy rok i nowe zmiany

W nowym roku wzięłam się ostro za zmiany.
Zaczęło się od zmiany szablonów na blogi :) by zaznaczyć, że szykują się zmiany. Nowy rok to dobry początek na zmianę życia a co :).  Dlatego zmieniam też sposób na życie i to co chce robić a chcę pracować z ludźmi i pomagać. Dlatego od lutego zaczynam naukę na rocznym studium asystent osoby niepełnosprawnej a od października mam w planach zaczęcie drugiego 2 letniego studiu na kierunku opiekun osoby starszej. Tak więc nowy rok nowe zmiany i oczekiwania :)
Podpis

5 komentarzy:

  1. ja za rok biorę się za siebie... tylko jasiek podrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby Ci się udało ! Kochana ja jestem z licencjatu - pr.socjalnym - i pracy znaleźć nie mogę - o mgr nawet nie wspominam bo tam trzeba plecy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń