środa, 22 kwietnia 2015

Zmiany, zmiany

Zaczynamy zmiany :) na pierwszy ogień poszedł baner i nazwa bloga już nie ma Mama Misi i Tosi czyli jak nie zwariować z dwójką córek teraz jest Mama Misi i Tosi w świecie Afazji i Atopii.
Dlaczego takie zmiany? Przede wszystkim dlatego, że teraz to mój świat każdy dzień to walka z atopowym zapaleniem skóry które opanowało już całą naszą rodzinę. Tak więc będzie sporo o atopowym zapaleniu skóry, astmie i alergii jednym słowem o atopii. 
Jest też afazja Antosi, której również będę poświęcać sporo czasu poznacie nasze pomoce logopedyczne, opiszemy postępy po wczesnym wspomaganiu a także nasze pomoce w integracji sensorycznej.

Tak więc witam w naszym świecie i mam nadzieje,że będziecie do nas regularnie zaglądać i trzymać kciuki za nasze postępy.

Za banerek dziękuję jak zawsze nie zawodnej Dorocie i zapraszam na jej bloga

Podpis

10 komentarzy:

  1. Nadal będziemy się wspierać w walce z AZS :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w walce z AZS i w postępach logopedyczny itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany na plus, zdecydowanie! Przynajmniej mnie się bardzo podoba! Banner super. A i nazwa może bardziej taka krótsza i szczegółowa - od razu wiadomo o co chodzi. Trzymam kciuki za to, aby w Twoim życiu zachodziło więcej taki pozytywnych zmian, zmian na dobre. Bo wtedy wierzy się, że życie jednak jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twojego bloga, naprawdę :) Swietnie piszesz, posiadasz wielki dar, ktorym jest ten Twoj talent do pisania :) Szczerze Ci się muszę przyznac, ze troszkę Ci tego talentu zazdroszczę, tez bym chcial potrafic tak swietnie pisac, jednak troszke mi do tego brakuje :) Miejmy nadzieje, ze za parę lat dorównam Twojemu aktualnemu poziomi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam no i bardzo dobrze, że zmieniasz coś w swoim życiu. Zmiany są bardzo potrzebne i należy je przeprowadzać co jakiś czas. Ja tam życzę ci jak najlepiej w życiu i w tym, żebyś prowadziła swojego bloga nadal tak mądrze jak do tej pory, a przede wszystkim dużo uciechy z dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baner wyszedł świetny! Wszystko się zmienia, również życie więc rozumiem, że ta zmiana jest niejako wymuszona sytuacją. Oczywiście, że będziemy dalej tu zaglądać, śledzić wpisy i trzymać kciuki za Wasze zmagania :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie jest tak naprawdę bardzo ciężką przeprawą. Ten wpis przypomniał mi, żeby jak najszybciej realizować swoje plany i spełniać marzenia. Będę wchodził, na tego bloga, ponieważ według mnie jest pełnowartościowy i za to moje najlepsze gratulacje. Pozdrawiam cię autorko jak i twoje super dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, a ja mam pytanie co ma spełnianie marzeń do zwykłych zmian, na blogu. Ja kiedyś prowadziłem własną stronę i jakoś nie czułem się, żebym spełniał jakieś swoje marzenia. Po prostu został zmieniony baner i dodana nowa grafika, a to nie jest jakiś dalekosiężny cel do, którego się dąży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam chętnie odwiedzam bloga, ale raczej czytam niz piszę komentarze. Wiem jak ciężko jest żyć z AZP i ile to leczenie kosztuje mi już ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń