czwartek, 12 listopada 2015

Nestlé CHEERIOS OATS


Jakiś czas temu na naszym rynku pojawiły się nowe płatki Nestlé CHEERIOS OATS z pełnoziarnistego owsa, które miałam możliwość spróbować dzięki Streetcom. Owies jest naturalnie bogaty w błonnik i pomaga obniżyć poziom cholesterolu. a jak wiadomo wysoki cholesterol powoduje wiele chorób.
Dostępne są dwa warianty smakowe bez dodatków i z dodatkiem cynamonu oba smakują świetnie.

Płatki szybko znalazły uznanie w naszej rodzinie :) Ja polubiłam je za chrupkość, dziewczynki wyjadały Cheerios a mnie zostawiały te świetne chrupiące płatki z pełnoziarnistego owsa.

Nie ma nic smaczniejszego z rana niż pyszne śniadanie, które postawi na nogi do tego kawa i można działać. Nestlé CHEERIOS OATS smakują tez świetnie jako samodzielna przegryzka w moim przypadku dość często wybierałam same owsiane bo smakują rewelacyjnie.





A wy już próbowaliście? Jak wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz