sobota, 24 marca 2012

Testy wody Mama i ja

Jak wiecie już bardzo dawno temu miałam przyjemność testować wodę źródlaną firmy Wosana Mama i ja.  Woda bardzo nam zasmakowała , Tosia choć wcześniej nie miała styczności z samą wodą jak dostała ją w kubku niekapku  to piła z przyjemnością. Starsza Michaśka też w końcu pogodziła się z wodą i dorwała się do butelek 0,5 ml z dziubkiem i w dość szybkim tempie małe butelki znikły. Od tamtej pory woda Mama i ja jest stale z nami, często kupujemy zapas jak są promocje i używamy do przyrządzania herbatek czy kaszek i Tośka zdecydowanie chętniej je i pije gdy jest to robione na wodzie. Niezmiernie mi miło też poinformować, że woda Mama i ja znalazła się w gronie laureatów na  najlepsze produkty dla mam i dzieci do pierwszego roku życia, który organizował miesięcznik "M jak Mama". Więc woda cieszy się zaufaniem mam jak i smakuje dzieciom a to chyba najważniejsze. Ciesze się, ze miałam możliwość testować wodę. Dodatkowo woda posiada pozytywna opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

przepis na lemoniadę na bazie wody Mama i ja   LEMONIADKA Z MISIĄ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz