poniedziałek, 13 października 2014

Nocne zmory i potwory

Dzisiaj jako,że uchwyciłam piękny wynik z iście diabelską końcówką 199,666 post równie diabelski.



Jak wiadomo człowiek w nocy zaspany i czasem to i owo mu się śni a jak się przebudzi to też czasem zawału można dostać. 
Ostatnio mało co nie dostałam zawału bo Michasia mnie przestraszyła w nocy.Większość z was pewnie kojarzy film Ring (osobiście wole wersję japońską od amerykańskiej) i tam jest taki motyw, że dziewczyna wychodzi z telewizora. Michasia ma długie włosy, na przeciwko naszego łóżka jest telewizor i Michasi się coś śniło i przyszła do nas. Akurat przebudziłam się a jak człowiek zaspany i budzi się w nocy i widzi jak ktoś prawie wyłania się z telewizora i podąża w naszą stronę jak ta laska z tego filmu to zapewniam was uczucie niezbyt komfortowe i miłe. Mało brakowało bym wrzasnęła na cale gardło akurat w tym momencie Michasia do mnie doszła powiedziała mama i poszła spać. A ja biedna mało co na zawał nie zeszłam i usnąć z dobrą godzinę nie mogłam tak mnie moje dziecko wystraszyło. Żeby nie było kochani nie oglądałam przed snem żadnego horroru a Ring oglądałam bardzo dawno temu oj bardzo :)

Podpis

2 komentarze:

  1. Jak taka mała słodka istotka może tak nastraszyć :P
    Moja córka co noc idzie do łazienki i w drodze powrotnej lubi o naszą sypialnię zahaczyć, żeby "zobaczyć czy śpimy" ;) Też się jej nie raz zląkłem, jak mi nad głową stała :) Najlepiej nie oglądać horrorów :P Żona po "Oszukać przeznaczenie" boi się do dziś jak chodzi na solarium :P

    OdpowiedzUsuń