czwartek, 27 grudnia 2012

Po prostu super wrrrrrrrr


Lekarz zaliczony z obiema pannami i co i załamać się idzie. Miśka zapalenie oskrzeli hmm poprzednie miesiąc temu i co zastrzyków nie wolno bo za krótki odstęp. Dostała antybiotyk w zawiesinie ale co z tego jak pewnie skończy się wymiotami bo od razu odruch wymiotny ma jak poczuje lekarstwo w buzi. Tośka zapalenie oskrzeli i co tydzień na antybiotyku i bez zmian, dostała ostatni możliwy antybiotyk ale nie wiem czy coś z tego będzie bo wymiotuje nim zaraz po podaniu. A co  najlepsze jak tak dalej pójdzie to czeka mnie szpital z obiema moimi pannami bo innego wyjścia nie będzie jak podanie dożylnie leków. płakać, wyć mi się chce i mam po prostu dość.
Podpis

4 komentarze:

  1. kochana- dosyp do antybiotyku cukru pudru- ja tam zawsze robie i dziewczyny nie chaftają- p. doktor mi poradziła rozcienczac zawiesine z woda i cukrem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka dla dziewczyn!My też chorujemy już 2 tydzień,i nic lepiej:/

    OdpowiedzUsuń