wtorek, 12 lutego 2013

Kulinarne zainteresowania


Michaśka ostatnimi czasy mnie zaskakuje in plus. Siedzi dziecię me spokojnie przy kompie i zastanawiam się co ona tam takiego ogląda, kukam jej przez ramię a tam zazwyczaj leci:
masterchef
ugotowani
ostatnio ogl filmiki z kulinarni.pl (jak ona tam wlazła to pieron wie)
kuchenne rewolucje

Jak nie bajki to głównie kulinarne programy lecą. Będę się obawiać, że mnie z kuchni wywali :P. No ale narzekać na nią nie mogę rwie się dziewczyna do kucharzenia.
Zresztą możecie sami zobaczyć w naszej Zakręconej Kuchni co wyrabia :D. Zdradzę wam tylko, że między innymi rozbijała kotleta.




A z dobrych wieści Tosianda zdrowa :)
Podpis

2 komentarze:

  1. rosnie mała kuchareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogratulować Młodej zapału :)
    Moja póki co podchodzi do mnie i woła ,,Patrzę ja" i ,,Daj mamo", kiedy lepię kopytka ;)

    OdpowiedzUsuń