niedziela, 23 czerwca 2013

Reklamy...

Jaki wpływ mają reklamy można się przekonać wtedy gdy ma się dzieci.
Widzę po Michasi jak niektóre reklamy mają na nią duży wpływ pomijam zabawkowe bo to wiadomo, że zabawki działają na dzieci.
Ale tym razem nie o zabawkach, tym razem o wodzie Kubuś Waterrr. Moje dziewczyny piją i lubią, ostatnio kupujemy dużą bo taniej. W reklamie jest o tym, że duzi piją dużego waterra.
Po reklamie Michasia mi się pyta czy ona też może pić Kubusia Waterra? Pytam się jej czemu się pyta.
Zapytała się mnie czy jest duża i może pić.
Kurde poczułam się dziwnie bo ja na takie rzeczy nie zwracam uwagi a ona szybko to wychwyciła i chyba się bała, że zabronię jej  go pić bo w końcu jest dla dorosłych.
Eh wy też tak macie,że wasze dzieci zwracają uwagę w reklamach na to co dla was jest nieistotne?

Podpis

3 komentarze: