poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pierwsza miłość kłopot dla.....

... rodziców :). Ano niestety moja Michasia właśnie przeżywa swoją pierwszą miłość. Do przedszkola nie chodzi już 1.5 miesiąca a i tak ma dni kiedy jojczy za swoim "mężem"
Ostatnio przez 2 dni brała ślub :) ubierała suknie ślubną i czekała na swojego wybranka.
Wiecie nie sądziłam,że tak wcześnie ją złapie :). Jak rozmawiałam z sąsiadką jej córka ma już od ponad roku swoją miłość przedszkolną. więc muszę się przygotować na wybuch miłości po powrocie do przedszkola no chyba, że znajdzie sobie innego wybranka.





Podpis

5 komentarzy:

  1. tak też mnie to zaskoczyło... 3 latka, a chłopak przywiózł Andzi prezent z wakacji bo o niej myślał... no powaliło mnie to... (: aż strach pomyśleć co będzie dalej... choć moja mama powiedziała ze ja też pierwszego narzeczonego miałam w tym wieku który woził mnie na barana (:
    grunt to umieć się ustawić (:

    OdpowiedzUsuń
  2. No to szybko dziewczyna zaczyna. Już tylko czekać aż kawaler przyjdzie prosić o rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, nie strasz. Moja od wczoraj chodzi do przedszkola, a dzisiaj wróciła z pogryzioną ręką. Nie wiem co gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń