poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Ćwiczymy sylaby z M i T

Michasia postanowiła, że razem z Antosią będzie się uczyć sylab :) tak więc teraz muszę wymyślać zadania dla dwóch dam. Niestety czasem jedna albo druga zarzuci focha ale przechodzi i znów dalej się uczą.
Michasia jako, że starsza i strasznie lubi pisać część pomocy robi sama :) ja tylko pokazuje jej co ma pisać a Michasia przepisuje. Jestem strasznie z niej dumna na razie są wakacje więc czas jest na naukę przez zabawę mam nadzieję, że po powrocie do przedszkola chęci na dalszą naukę będą.

Wpadłam na pomysł przygotowania klas z sylabami z literką M i T wymyśliłam z nią 2 zabawy, dziewczyny były zadowolone.
Pierwsza to standardowe klasy skaczemy na sylabę na którą rzucimy np piłeczkę czy zabawkowy telefon :P


Druga zabawa to losowanie małych karteczek z sylabami i szukanie ich odpowiedników na dużych kartach.
Dziewczynom najbardziej podobało się losowanie :P

Antosia w akcji



 Michasia w akcji


Pani logopeda podsunęła mi pomysł wykonania łapek z sylabami i tutaj Michasia wykazała się kreatywnością, zaznaczam że zarówno sylaby na łapkach jak i na karteczkach których używa  Michasia pisała sama.
Dziewczyny bardzo lubią na nich ćwiczyć





Na koniec zeszyt widziany na kilku blogach dzisiaj pierwszy raz w użyciu Michasia zadowolona.





Przepraszam za jakość zdj
Podpis

4 komentarze:

  1. No to szalejecie sylabowo, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak :)
      jak szaleć to szaleć a skakać możemy bo pod nami tylko piwnica :P

      Usuń
  2. No to teraz będę Was pilnować! :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabym prosić o "legendę" do zeszytu sylabowego i łapek z sylabami? Co dziewczyny mają zrobić? Jestem właśnie na tym etapie z moją córeczką i każdy pomysł jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń