poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kalendarz od empikfoto.pl


Jest to mój pierwszy fotokalendarz :) wiem może w to trudno uwierzyć ale tak jest. Myślałam już o nim wcześniej ale zawsze jakieś inne rzeczy wysuwały się na pierwszy plan. W końcu mi się udało i mam swój pierwszy fotokalendarz od  EMPIKFOTO.PL.

Pamietacie jak pokazywałam wam zdjęcia, które wywołałam za pomocą aplikacji mobilnej EMPIKFOTO.PL? pisałam o nich tutaj.

Jak się okazuje zamówienie kalendarza na stronce empikfoto.pl z własnymi zdjęciami 
wcale nie jest takie trudne lecz łatwe i zdecydowanie przyjemne.
Wybieramy format kalendarza, temat przewodni i dodajemy swoje zdjęcia, możemy dodać również aplikacje, dymki i inne dodatki.

Moje dziewczyny zdecydowały, że pierwszy kalendarz będzie z tematem dziecięcym i każdemu miesiącowi towarzyszy maskotka :)

Wszystkie informacje dotyczące statusu zamówienia przychodzą na maila, więc jesteśmy na bieżąco z informacjami co się dzieje. Kalendarz możemy odebrać za darmo nie płacąc za przesyłkę  w wybranym przez siebie EMPIKU.

Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, kalendarz jest wydrukowany na dobrym jakościowo papierze i będzie na pewno miłą pamiątką.

Teraz możecie skorzystać z promocji na fotokalendarze na stronie EMPIKFOTO.PL











Zapraszam na KONKURS,  który trwa do jutra do godziny 23:59 gdzie można wygrać kody na FOTOKALENDARZ 








Podpis

1 komentarz:

  1. Ja też miałem już nie raz w planach taki fotokalendarz i podobnie jak u Ciebie - zawsze wypadało coś ważniejszego ;) Wprawdzie mamy już luty - więc pierwsza karta kalendarza będzie pominięta, ale chyba się skuszę jeszcze na zamówienie takiego z buziakami moich dzieciaków. Choć podejrzewam, że na jednej rzeczy się nie skończy bo na kubki jest teraz promocja - 50% :)

    OdpowiedzUsuń