niedziela, 4 stycznia 2015

Mocny początek roku i postanowienia :)

Styczeń dość ostro się zaczął i skończy dopiero po 18 jak już wszystko będę miała pozaliczane i dostanę papierek :)

Najgorszy była ten weekend 6 egzaminów w 2 dni w dwóch szkołach, 8 i 14 mam egzaminy państwowe na opiekunkę środowiskową, 17 i 18 ostatnie egzaminy na opiekunie medycznym.
Potem mogę już uprawiać relaksing :D

A z planów na ten roku zastanawiam się nad studiami pielęgniarskimi :) i tak decyzja ta dojrzewa we mnie od jakiegoś czasu, mój mówi idź no to chyba pójdę.

Wyniki postaram się ogłosić jutro jak pozałatwiam wszystkie sprawy.

Podpis

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki :) jeśli to w Tobie siedzi to ,,idz,, jak mówi mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo jakaś zdolna kobitka nam się tu trafiła. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu pięknie!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aga dawaj nie przestawaj walcz o marzenia a spełnią się tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację kujonie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Studia cieżka sprawa - sesja jeszcze gorsza :) Znam to. Teraz do 29 mam zaliczenai i egzaminy. Potem w dwa pierwsze weekendy lutego również. Ale mam nadzieję, że wszystko potoczy się jak najbardziej po mojej myśli i wszystko bardzo szybko zaliczę - żeby potem uprawiać ten uprgniony relaksing :) Oby!

    OdpowiedzUsuń