środa, 23 września 2015

Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce Zdrój

Niedawno wróciłyśmy z Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc Rabka-Zdrój co nam dał pobyt tam?
Przede wszystkim mamy zrobiony komplet badań i postawioną diagnozę. Antosia ma stwierdzoną astmę oskrzelową alergiczną  niekontrolowaną oraz alergiczne przewlekłe zapalenie błony śluzowej nosa. "Przeszła" na następny poziom można by rzec astma wczesnodziecięca to już przeszłość.



Oprócz wiadomo zdrowotnych plusów przyznaję, że Anotosia bardzo się zmieniła i nie jest już zamkniętym w sobie dzieckiem. Ten tydzień spędzony w Rabce pokazał inne oblicze mojej córki i to napawa mnie dumą. Dla rodziców zdrowego dziecka takie rzeczy jak mnie cieszyły są normą ale u Tosi to oznaka, że nasza praca nie poszła na marne i przynosi skutki. Więc cieszyłam się z tego, że zostawała sama na stołówce a ja mogłam wyjść do pokoju socjalnego, nawiązywała kontakty z dziećmi i nie bała się podejść pierwsza i bawić się z nimi. Mogłam ją na chwilę zostawić z kimś w pokoju gdy się bawiła i wyjść spokojnie do toalety bez niej uczepionej mojej nogi. Takie rzeczy błahe strasznie cieszą zwłaszcza gdy przedtem ani na krok nie można było odejść a o tym by zaczęła rozmawiać i bawić się z zupełnie obcym dzieckiem nie było mowy no chyba, że w towarzystwie siostry. Na pewno dużym plusem było to, że pojechała bez Michasi i jako tako nie miała w niej oparcia i sama musiała towarzystwo sobie organizować.

Poza tym spacerowałyśmy dużo po Parku Zdrojowym w którym się zakochałam jest przepiękny dla każdego coś się znajdzie, jest plac zabaw, tężnia, mnóstwo atrakcji dla dużych i małych.










Podpis

3 komentarze:

  1. Diagnoza to podstawa, dobrze, ze mieliście okazje się przebadać w miłych warunkach. Super tez że się córka uspołecznia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj blog jest naprawdę swietny :) Dawno się tak dobrze nie bawiłem jak wtedy, gdy czytałem wszystkie Twoje wpisy :) Oczywiscie jest to komplement, masz wielki talent do pisania, a mi dobra literatura czy teksty sprawiają naprawdę ogrom radosci. Wręcz uwielbiam czytac :) Na Twojego bloga również będę o wiele czesciej zagladal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzk prosze o pomoc i informacje. Jade z 8 miesieczna corka do tego szpitala. Prosze o informacje jakie tam sa warunki, czy jest jakas sala do zabaw dla takich maluszkow, czy sa wanienki? Nigdzie nie moge znalezc info�� bede ogromnie wdzieczna ☺

    OdpowiedzUsuń